چند مقاله سئو شده در هفته بنویسیم؟
نوشته شده توسط : عباسی

سئو سایت وسیع‌ترین وب سایت وبلاگی عالم، Huffington Post هر 58 ثانیه یک نوشته‌ی‌علمی منتشر می‌نماید. این یعنی 1600 تا 2000 پست در روز!

پس هنگامی سوال «در هفته می بایست تعدادی پست ساخت کنیم؟» را از خودتان می پرسید، بی اختیار به‌این فکر‌میکنید که هر چی طولانی تر، بهتر!

ولی این فقط یک طرف قصه میباشد، در طرف دیگر، وبسایت هایی مثل Backlinko می باشند که صرفا با ایجاد 32 نوشته ی علمی، در خیلی از عبارت های پرجستجو مرتبط با seo، جايگاه اولیه تا سوم را دارااست.

حسابی حیران گردیده اید خیر؟ به دنیای جالب و آکنده‌از معضل seo محتوا خوش آمدید.

در‌این نوشته‌ی‌علمی می خواهیم راجع‌به چالشی حرف کنیم که به حیث قضیه پیش و پا افتاده می آید، البته درصورتی که بیشتراز حد آن را نادیده بگیرید به مرور اساس های استراتژی محتوایی وب سایت شمارا سست می‌نماید و ممکن میباشد در پایان دیگر چیزی برای حیف کردن نداشته باشید!

استراتژی محتوایی وب سایت و رابطه آن به مسائل ظاهرا پیش و پا افتاده
ولی درصورتی که به سفارش های معمولی البته عاقبت ساز این نوشته ی علمی گوش دهید، به شما پیمان می دهیم که دارایی خزش وبسایت شما باصرفه گردیده و می توانید به مرور محل ورود بیشتری از گوگل اخذ فرمائید.

رابطه ایجاد محتوای بهینه سازی گردیده با سئو دارایی خزش وب سایت (بازبینی از حیث گوگل)
او‌لین نکته ای که بایستی راجع‌به دوره تکثیر پست ها بدانید این میباشد که گوگل روزهای نشر محتوای تارنما شما‌را تثبیت می نماید. یعنی در حالتی که هر روز هفته در تارنما خویش محتوای متعددی را منتشر می‌کنید و بازه متعددی میباشد که‌این راه و روش را دارید، گوگل نسبت به روزهای تکثیر محتوای شما عادت می‌نماید!

این توضیحات در اصطلاح بهینه سازی به میزان دارایی خزش یا این که crawl budget شناخته می شود. یعنی گوگل با دقت به تعداد و برهه زمانی فی مابین تکثیر محتوای وبسایت شما، یک میزان دارایی در حیث می‌گیرد و بر طبق این دارایی وب سایت شمارا ایندکس می‌کند.

در شرایطی که می‌خواهید داده ها بیشتری راجع به این معنی دیدنی در بهینه سازی بدانید، بدون شکً به نکات خلاصه نوشته‌ی‌علمی crawl budget چه می باشد رمز بزنید.

رابطه میزان دارایی خزش به تعداد مقاله ها ایجاد گردیده در هفته
اکنون فرض فرمائید پس از مدتی از راه و روش دائمی خویش مسافت می‌گیرید و دیگر آن طرح ریزی اثبات را اجرا نمی کنید. دراین‌صورت مدتی ارتفاع می کشد تا گوگل مجدد به چرخه وقتی تازه تکثیر محتوای شما عادت نماید.

کلیه این ها را گفتیم که چی؟

استمرار در ایجاد محتوا، مهم خیس از تعداد نوشته‌ی‌علمی های منتشر گردیده در هفته میباشد
بهتر میباشد روزهای ثابتی را برای ایجاد محتوا در حیث بگیرید. به عنوان مثالً در حالتی که یک هفته چهارشنبه نوشته‌ی‌علمی منتشر می‌کنید اما یک هفته روز شنبه و هفته بعدی سه‌شنبه، این عمل قادر است به نرخ دارایی وبسایت شما صدمه بزند.

اما درصورتی که مدام روزهای یکشنبه و سه‌شنبه را برای وب لاگ پست در لحاظ بگیرید، میزان دارایی خزش وب سایت شما باصرفه گردیده و مطالب شما با سرعت بالاتری نسبت به رقبایی که‌این نوع را ملاحظه نمیکنند ایندکس می‌شود.

دیدنی میباشد بدانید که‌این زمینه رابطه قربت با الگوریتم طراوت محتوای گوگل هم دارااست؛ در صورتیکه این طرح ریزی ظریف و اثبات را برای به‌روزرسانی محتوای خویش هم رعایت نمائید، گوگل متوجه اهمیت شما به کیفیت محتوا میگردد و جایزه خیر و خوبی به شما می دهد. برای شناخت با اصول و قانون ها این الگوریتم ناشناخته، سفارش می‌کنیم بی تردیدً نوشته‌ی‌علمی الگوریتم freshness گوگل را مطالعه فرمایید.

تاثیر به روزرسانی منظم در seo وبسایت
باز بینی دو سناریوی ذهنی برای یافت کردن شایسته ترین جواب (بازبینی از حیث استفاده کننده)
اذن دهید فعالیت را معمولی کنیم و با یک مقایسه خیالی، ببینیم ابداً می توانیم پاسخی برای سوال نوشته‌ی علمی پیداکنیم یا این که نه. دراین مکان دو نمایش تعریف‌و‌تمجید کردیم که در استراتژی محتوایی اکثر تارنما ها، دست‌کم یکی آن‌ها مشاهده می شود:

اولیه ایجاد محتوا، آن‌گاه طرح ریزی
این یعنی صرفا انگیزه شما ایجاد محتواست و هیچ ارزشی برای استفاده کننده در لحاظ نگرفتید. زمانی محتوای شما در یک روز مشخص و معلوم منتشر می شود، (به عنوان مثالً دو‌شنبه) او‌لین چیزی که استفاده کننده به آن فکرمی‌کند این میباشد که برای هفته های بعدی، دقیقاً در همین روز به تارنما شما مراجعه نماید. ولی در صورتی‌که نوشته ی علمی جدیدی پیدا نکند، بدین تفکر میفتد که شما به هیچ عنوانً به وب لاگ خویش اهمیت نمیدهید و به همین خیال، عشق خویش را از دست می‌دهد.

نخستین طرح ریزی، آن گاه ساخت محتوا
در این‌حالت رئیس محتوا با داشتن یک روزنگار محتوایی ظریف و معلوم، روز های تکثیر پست در هفته را مشخص و معلوم می کند و به آن پای بند می ماند. برای مثال تصمیم می گیرد می خواهد برای یک ماه، 8 نوشته‌ی علمی ایجاد نماید. این تعداد را در روزهای هفته پخش می کند تا به 2 نوشته ی علمی در هفته رسد. بعد انتخاب می‌نماید که‌این دو توشه در هفته، دقیقاً چه روزهایی میباشند.

حال فرض فرمائید شما خواننده یک بلاگ می باشید، کدام یک را تعیین می‌کنید؟

مطمئناً جواب شما به عبارتی چیزی خواهد بود که طولانی تر یوزرها با آن موافق خواهند بود!

با این نمونه فقط میخواستیم به شما بگوییم که در کنار کیفیت، عصر بندی ساخت محتوا قضیه پراهمیتی میباشد که خیلی ها به آن بی ملاحظه اند. مثال بدون نقص این عصر بندی برای ایجاد محتوا و لینک و پیوند سازی را می‌توانید در زمان لینک و پیوند سازی کلاه سپید ملاحظه کنید.

محتوا فرمان روا میباشد البته با دوره !
بلاخره بهتر میباشد یکسری نوشته‌ی‌علمی seo گردیده در هفته ایجاد کنیم؟
جواب ثابتی به‌این سوال نیست زیرا پاسخ به‌این بستگی دارااست که وب سایت شما در چه حوزه ای فعالیت می کند و به هیچ وجهً هدفش چه میباشد. آیا سایتی تعدادی ماهه میباشد که نو از سندباکس گوگل بیرون گردیده؟ یا این که اینکه اعتبار دامنه بالایی داراست و یک سری سالی میباشد که به ساخت محتوا سرگرم میباشد؟

در واقع جواب به سوال بالا در یک اکانت سرانگشتی فی مابین تعادل کیفیت و کمیت خلاصه میگردد. شما بایستی با اعتنا به منابع مالی و انسانی خویش، تصمیم بگیرید چه تعادلی دربین کمیت و کیفیت را می‌پسندید. اما مدام یادتان باشد که گوگل طرفدار کیفیت میباشد و در حالتی که جایی رمز دو راهی باقی ماندید، کیفیت نوشته‌ی‌علمی را در حق تقدم قرار دهید، حتی در صورتی‌که ناچار باشید یک نوشته‌علمی در هفته ایجاد نمائید.

حاصل آمارها در رابطه تعداد نوشته‌علمی های منتشر گردیده در هفته چه می‌گویند؟ (سود گیری)
طبق آمار به دست آمده از وب سایت سئو.com، اکثری از بلاگرها و نویسندگان محتوا بدین فیض رسیده اند که دو نوشته‌علمی در هفته برای بیش تر وبسایت ها تعداد قابل قبولی میباشد. ولی درصورتی که بتوانید با محافظت اصل استمرار که در بخش قبل در رابطه آن کلام زدیم، تعداد مقالات را اضافه نمائید، با رعایت اصول seo، ترافیک محل ورود وبسایت شما بیش تر می‌گردد.

بدون شکً تا شرایط فعلی متوجه گردیده اید که جواب به سوال «چند دفعه در هفته نوشته‌علمی ساخت کنیم» به طور کاملً نسبی میباشد. پس برای اینکه این بحران برای ما شل خیس شود، از شما درخواست می کنیم که در بخش ایده ها به ما بگویید شما در هفته چندین نوشته‌ی‌علمی برای تارنما خویش ایجاد می کنید؟ آیا از سود راضی می‌باشید؟ به نظرتان چه کاری می تواند بهتر پاسخ بدهد؟





:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 669
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: